I woke up this morning...

Hej!

Jag vaknade imorse och var förkyld. Lite lagom kul. Vet inte riktigt vart det kom ifrån men det ska bort! Ska ladda upp med te och apelsin. Hoppas att det funkar. Jag skulle egentligen ut och springa, men jag har hört att det kan bli värre om man överanstränger sig :(. Synd för det var så himla fint väder och allting...

Idag ska det bli plugg! Jag har börjat lite med samhället, svarat på fyra frågor, men ska fortsätta. Efter apelsinen. Hittade en underbar pianolåt som jag bara måste lära mig! Ska börja jobba på det...ikväll kanske? Får se.

Nu ska jag plugga vidare och boosta upp alla mina små immunförsvarsgubbar i kroppen ;).

Kram! <3

p.s. melodifestivalen igår, ingen kommentar...d.s.


Tog en ramdom bild idag med, jag tror att det är från i somras när jag och Johan bakade äppelpaj och lyckades att skala ett helt äpple utan att skalet brast. Ganska coolt va? haha ;)

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Är du förkyld skall du inte anstränga dig med att springa, men en promenad ute i friska luften kan vara bra.Såg Johan göra ett mål igårdagens match.Melodifestivalen igår, tummen ner. Kram farmor

2011-02-06 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0