Helg

Hej!

Igår var Stina här. Vi kollade på film långt in på natten och fortsatte på morgonen. Igår åt vi pannkakor men vi lade i kakao i smeten. Det smakade inte så mycket men det luktade gott :). Hon åkte hem runt middagstid idag och sedan dess har jag..hrm...pluggat. Eller jag gjorde matten, körde fast på naturkunskapen och då orkade jag inte fortsätta och sedan dess har jag plinkat på pianot. Något jag kanske borde göra lite oftare..Jag blir ju inte direkt dåligare men jag känner ändå att jag borde öva mer. Det är tiden som inte räcker till. Gitarrister har det så mycket lättare! Dom kan ju bara plocka fram gitarren och spela vart dom än är! Men vi pianister måste vara på ett ställe för pianon är inte särskilt mobila, inte ens synthar eftersom att dom behöver ström...

Nu ska jag nog käka nudlar. Ikväll blir det kanske melodifestival. Får se, ska tydligen vara med en kille från trean och spela trummor. Men det brukar ju vara förinspelat så jag vet inte om han är med i rutan...

Kram och trevlig helg!! <3


Jag tog en random bild utan att se och det blev denna vackra skapelse! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0