Hej!

Hej!

Var på det där samtalet imorse så jag började halv tio. Det var segt att kliva upp men efter en kvarts dusch så var jag vaken. Samtalet var ganska värdelöst, jag skulle nog ha värdesatt det mer om jag gått i tvåan eller trean. Min pianovikarie verkar vara jättebra. Jag ska börja med ett nytt pianostycke nu. Det är svårt för takterna är helt olika i händerna. Men det löser sig nog.

Jag hade svenska,samhälle,matte och franska. Sedan halvsprang jag till bussen för att åka hem. Då var jag jättehungrig!

Jag vet fortfarande inte vad jag ska välja på din individuella valen. Jag ska prata med mamma i helgen om det och sen får vi se hur det blir :)

Nu ska jag försöka få tag på Fanny...antingen skype, sms eller facebook. Vissa saker kan jag bara säga till henne :D. SUPER DUPER HEMLISAR!!!

Kram!!<3<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

gilla

2011-02-08 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0