Alla <3 dag

Hej!

Imorse missade jag och Ellen bussen. Fick åka via Gullmars istället.

Dagen förflöt, tiden försvann, jag failade på franskaläxförhöret och sedan var jag på väg till bussen. Som jag missade, fick då sitta i en kvart i tio minusgrader och frysa. Men, medans jag satt där så uträttade jag en mycket god gärning. En kvinna gick förbi, hennes mobil hade dött och hennes man som skulle hämta upp henne hade precis kört förbi där hon stod så hon fick låna min! God gärning på alla <3 dag. Jag borde få pluspoäng!

Nu har jag ätit en halv halv liter glass och är fin i magen! Har inte pluggat idag men det har jag tid med imorgon. Nu ska jag mysa på den stunden som är kvar av alla hjärtans dag för i år!

Kram! <3<3


Ellens verk under franskalektionen

Elises verk innan franskalektionen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0