13:40

Mina damer och Herrar!

Jag kan härmed stolt deklamera att jag börjar klockan 13.40 imorgon! Det ger mig tid att göra saker såsom springa, plugga och sova! Ska dock vara med på öppet hus på kvällen så jag blir ju kvar i skolan till klockan nio ändå...

Idag har jag hafe, samhälle vi diskuterade och kollade på film, gympa vi gjorde massvis med jobbiga saker och sedan spelade vi lite fotboll. Det bra med att gå på en superestetisk skola är att ingen är särskilt bra på sport! Visst, det finns folk som är vältränade och som tycker att det är roligt men det finns ingen riktig sportdåre (inte som jag märkt än). Det leder till att det inte är någon som blir sur om man missar bollen och istället sparkar i luften. Då möts man av skratt istället för ett - men vafan?! haha :)

Sen hade jag eos, var sjukt trött och somnade nästan, vi hade bara genomgång om nästa "block" vilket är scenens verktyg (ljus, ljud ect.) Sist på dagen hade jag engelska. För att vakna till lite innan det så gick jag, Moa och Martina ut en bit utanför skolan och tog lite frisk luft. Moa försökte lära oss en såg-andnings-övning. Jag var tydligen bra på det haha men Martina fick kämpa mer. Sedan hade vi engelska, vi snackade mest.

Nu har jag ätit mat, var superhungrig! Ska snart börja med läxorna men först: Skriva klart min fenomenala lista!

Listor är kul...Det finns mycket fina stjärnor på himlen ikväll, appropå ingenting.

Kram!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0