Sovmorgon?

Hej!
Idag var min pianolektion installd, eller det tror jag i alla fall. Fick ett sms av min pianolärare igår då han sa att han var sjuk och var tvungen att ställa in lektionen idag. Han skrev också att det troligtvis inte blev någon vikarie. Jag vet inte hur jag ska ta det. Det står ingenting på våran skolhemsida och et kan antingen betyda att: 1. Det finns en vikarie 2. Läraren sms.ade alla och anser då att det inte är nödvändigt att skriva på learnet.
Jag tänker välja nr. 2. Annars borde han ju inte sagt att det inte blev nån vikarie och all han skulle ställa in lektionen.

Jaja, nu ska jag sminka mig tror jag. Jag behöver inte åka förrän om 35 min, men jag åker kanske lite innan. Måste fråga Magnus om lite gemu saker som vi har prov på idag ^^
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0