JULLOV!!!

Hej!
Nu är jag äntlien hemma igen! Sov hos pappa inatt och sedan var jag ett tag hos farmor&farfar innan jag åkte hem med mamma.
Jag hade ingen lektion igår! Så jag tog god tid att packa och städa lite sen runt klockan ett kom Stina förbi. Vi fikade och myste, spelade piano och gitarr och pratade! Sedan när hon var tvungen att gå (runt fyra) så kom Sofia. Jag och Sofia gick hem till mig och vi åt nudlar, kollade på film och när jag skulle åka åkte hon med (vi hade samma resväg i början) och det var skönt för då fick jag lite bärhjälp haha! Vi bytte julklappar också men man får inte öppna förrän på julafton! Så är det.
Nu ska jag gå och krama katten, han är busig. Lilla Ceasar! <3
Kram!! God jul och Gott nytt år!!
p.s. Vi får se hur det blir med bloggandet. Lägger nog mer tid på att mysa med familjen nu. Återkommer kanske i Januari (eller innan, vem vet) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0