Jag förstår inte.

Jag är klar! Med historian, med kuhin med svenskan. Klar! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska ännu få tillbaka historian och kanske ändra innan fredag men kan inte göra något idag, nu. Herre min gud. Jag trodde aldrig att detta skulle ta slut! Det enda som är kvar nu är: Julklappar, Öppen scen, packa och åka hem! (stort sett). Knäppt.
En sak till, JAG FICK MVG PÅ ENGELSKA NATIONELLA!!!!!!!!! Jag vet inte vad det gör för mitt slutbetyg eftersom att jag legat på vg hela tiden. Men jag hoppas hoppas hoppas och hoppas att jag kanske kan få mvg. Annars funderar jag på att få göra någon extrauppgift. Nu när jag är så nära så kan jag inte låta bli! Samma sak med svenskan, där vill jag också ha mvg. Jag är bara så.
Fick idag med hjälp av ett litet test veta att det är min högra hjärnhalva som är starkast vilket betyder att jag är kreativ, fast det var väl kanske inte någon större nyhet haha!
Oh well, jag tar nog en kopp te och en pepparkaka. Ikväll slappar jag! :D

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vad duktig du är1 Du kan unna dig två pepparkakor.Kram farmor

2011-12-12 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0