Blähä

Hej!
Hade två lektioner idag, scemu i tio minuter och sen sång. Fick välja individuella val på scemun, jag valde musikergrupp (alltså att jag kommer spela) i förstahandsval och dans och körgrupp i andrahandsval. Jag är taggad! Men det blir ju först i vår..På sången så fick jag sjunga min självvalda låt, det var kul. Det var min näst sista lektion, lite tråkigt men jag har ju fått lite hjälp på vägen och det har varit superkul!
Nu ska jag försöka att stressa ner mig, kanske träna lite gemu och sedan sova.
Så blir det nog..
Jag längtar supermycket till jul...
Kramar!! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Kram och godnatt. Vi ses i jul! Farmor

2011-12-08 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0