Sovmorgon!

Hej!

Imorgon har jag sovmorgon, jag börjar inte förran 12.25! Så jag kan gott och väl gå upp halv nio. Därför kan jag vara uppe länge idag, men jag har inget att göra! Läxorna är klara, det går inget bra på tv, jag skulle kunna läsa men just nu läser jag "Emma" av Jane Austen så man måste koncentrera sig lite när man läser, jag skulle även kunna kolla på någon film men jag kmr inte orka att se en hel film..

Dagen idag var ganska lång, men den gick ändå fort. Dagen började med att jag åkte med ett gammalt tunnelbanetåg. Det stannade pga. vagnfel så jag fick byta, hade lite panik ett tag då jag inte visste vilket tåg jag annars kunde ta. Men det löste sig! När jag kom till ksolan träffade jag min nya pianolärare, en kille som heter Alex. Han verkar jättebra och en klasskompis till mig som hade han förra terminen, sa att han var bra, så det blir nog bra. Sedan var det ett litet hål, matte (vi pratade mest och fyllde i ett papper om oss själva), historia (pratade och kollade på film), svenska (höll tal), GeMu (gick igenom steganalys) och till sist Ensemble!

Allt gick bra, hade ett ganska långt hål mellan gemun och ensemblen men jag och Sofia hittade ett grupprum där vi kunde sätta oss. Efter ett tag blev vi lite kaksugna så vi sprang iväg och köpte varsin kaka, det var gott men jag blev väldigt "sockermätt" dvs. Det var svårt att äta en hel kaka...

Nu ska jag nog kolla på en film ändå, jag fick en väldigt stor lust att kolla på en prinsessas dagbok ett, mest för att killen som spelar Michael är så söt! haha :)

Jag kanske ska gifta mig med honom istället för Mr Manassero (ett golfproffs). Men jag vet inte hur gammal han som spelar Michael är så jag får nog fundera lite över det där haha :).

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0