Läxor

Hej!

Idag har jag gått min andra riktiga dag i skolan och jag har redan fyra läxor. Om det fortsätter såhär så vet jag inte vad jag tar mig till. Liiite jobbigt. Så nu ska jag i alla fall ta itu med svenskan och historian. Det är till imorgon. (och ensemble men jag har inget piano här än så jag får komma dit utan att kunna låten. Inte så kul.) Sedan ska jag fortsätta med Engelskan, men den måste inte bli klar ikväll. Men skoldagen imorgon är längre än den idag så jag lär väl vara tröttare och då är det bättre att försöka göra den ikväll.

Annars har jag idag haft tre lektioner, Kultur- och idéhistoria, Historia och Engelska. Fick då även läxa i två av dom tre ämnena. Jaja, det är väl lika bra att börja!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0