Inflyttad och klar!

Hej!

Nu är jag helt inflyttad (nästan). Igår var Ellen och Stina på besök. Stina var här på dagen och vi fikade lite, sen kom Ellen på eftermiddagen. Stina jobbade på kvällen men Ellen var kvar och vi åt middag tillsammans, panpizza och kladdkaka haha, supernyttigt! Vi kollade också på en film innan hon var tvungen att åka hem.

Idag var det iställer jag, Stina och Sofia som hälsade på Ellen. Vi satt först inne hos Ellen och pratade men sen kom vi på att det var fint väder. Då gick vi till den s.k. "Ekparken". Där satt vi i gräset och spelade gitarr och sjöng. Supermys! Efter ett tag så var Stina tvungen att gå och då åkte jag också för det är inte så kul att åka hem själv (det tar nästan en timme). Jag var även inte 100% säker på att jag skulle hitta haha, men troligtvis hade det inte varit något större problem för jag har ju åkt till Stina förut och det är samma väg.

Väl hemma blev det en omelett och lite bacon, jag ville ha svamp i omeletten men eftersom att jag ännu inte har en burköppnare så fick det vara (jag försökte öppna burken med toppen av en potatisskalare, inget att rekommendera. Den gick nämligen sönder, tur att jag har två haha!)

Nu ska jag nog kolla lite på tv, om det finns något bra och ta en kopp te. Imorgon börjar skolan så då ska man vara pigg och alert (även om jag kanske inte kommer att göra så mycket imorgon).

Jag har ännu inte lärt mig hela mitt "kvarter". Jag skulle ut och springa i morse, och det var jag också men jag kom hela tiden in på massa återvändsgränder så jag fick vända. Några grannar kollade lite konstigt på tjejen som helt lost sprang omkring på gatorna haha ^^

Men som sagt, nu ska jag gå.

Bye bye...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0