Hemma

Hej!

Idag ska jag bara ta det lungt en hel dag, lättare sagt än gjort. Jag har officiellt inget att göra. Har inte nån rolig film, har lite huvudvärk så jag kan inte läsa, vad gör man då?

Svaret är.....kollar på en tråkig film..:P och önskar att -även om du inte kan läsa nu- din favvobok fanns vid din sida. Men så är inte fallet, tyvärr.

Nu ska jag kolla på en till film..det får i alla fall tiden att gå fortare..

Och förresten: Ett STORT grattis till min Mormor och min Farmor! Dom fyller år idag så jag hoppas att dom får en superduperfin födelsedag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Jag har haft en jättefin dag med en fest utomhus i det vackra vädret.Vi var 23 personer som åt lunch och fikade.I morgon skall vi fira Amanda som fyller 9 år och sedan skall vi på en hemlig utflykt med övernattning som jag fick av en kompis.Tack för sms och hälsning. Kram Farmor

2011-08-27 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0