Första dagen avklarad!

Hej!

Det blev en rörig men rolig dag. Jag bytte mentor 3 gånger under dagen, som sagt var det rörigt. Vi hade även en klasskamp mellan tvåorna, min klass kom typ sist i allt förutom dragkampen. Så lite värdighet har vi i alla fall kvar haha ^^.

Mellan fyra och halv sju så var jag kvar i skolan på insparken för ettorna (nollorna). På min, Stinas, Sofias och Ellens station hade vi norsk fylla, skottkärran och en berättelselek. Det var superkul, men vissa väldigt snurriga ettor trillade ihop i högar. Det är kul, om dom inte trillar med huvudet före i asfalt, men han skadade sig inte. Efter det så gjorde vi en mänsklig mur mot den lilla gångvägen för att fler inte skulle göra så. Det blev dock mycket gräsfläckar, men det får man ta!

Det blev alltså en lugn dag (men sen, var inte hemma förrän halv åtta och då var man vrålhungrig). Imorgon blir det också lungt, vi ska tydligen få "fadderbarn" i ettan så vi spenderar större delen av dagen imorgon med dom. Det kan bli intressant.

Nu ska jag sova! Men först ska jag läsa i min bok jag lånat av farmor, den utspelar sig på Gotland och för tillfället också i aspudden, intressant intressant... haha XD

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0