Fadderbarn

Hej!

Idag fick vi fadderbarn, från ettan. Mitt fadderbarn blev en kille som spelar piano och som är typ två decimeter längre än jag haha (fast det är ju egentligen ingen större prestation..). Han var supertrevlig! Hela dagen gick åt att visa fadderbarnen runt, först gick jag lite med Stina och Sofia men dom skulle gå upp på översta våningen i skolan (det är många trappor) och då vände jag och mitt fadderbarn. Istället vandrade vi runt lite, jag visade skolan och området runt. Efter en stund då mötte vi Albin osm hade tre fadderbarn så då gick vi med dom ett varv. Det blev bl.a. ett varv ner till sjön där vi satt ett tag. Det var meningen att vi skulle gå runt i två timmar, men vi var klara på en halvtimme. Därför gick vi ner till sjön och satt där ett tag.

När jag kom hem så åt jag spaghetti och bacon, ganska gott och kollade på "Just my luck". Snart blir det en kopp te men först ska jag diska och duscha. Ikväll går Charlies Änglar på kanal 6 och jag vill se den..Men den slutar inte förrän elva så jag får väl se på början.

Imorgon blir det grillning med några mysigt människor (om det inte spöregnar, då backar jag nog ur men jag tvivlar på att dom andra gör det...).

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0