ojojoj

Nu har jag inte skrivit sedan i TORSDAGS! Jag är nog inte en så bra bloggare trots allt haha ;).

Jag var hemma i helgen. Mysigt! Sov hos farmor och farfar fredag till lördag och sedan var jag hemma. Kollade även när Johan spelade bandy!

Idag hade jag den bästa samhälleslektionen någonsin! Alla satt vid bord tre eller fyra stycken vid varje. Vi hade en vis plastpåse på mitten av bordet som vi inte fick kolla i. Alla var länder och i påsarna fanns förutsättningarna för våran ekonomi. Vi skulle nämnligen tillverka vissa pappersfiguses med olika former och mått. Dom var tvugna att vara exakta för att gälla. Alla hade olika råvaror, min grupp hade t.ex. mycket papper och ett lim+ 2000kr. Men vi hade ingen penna, linjal eller sax. Det var vi då tvugna att byta till oss genom byteshandel. Det var jättekul! :D

Innan dess hade vi svenska då alla var trötta. Fick på matten veta att jag ligger på mvg :). På franskan så konverserade vi. Pianolektionen gick sådär jag hade ju inte tränat så mycket men nu jäklar! Nu ska jag lära mig den där låten fastän den kanske är svår och jobbig så SKA JAG KLARA DET!!!! Har jag bestämt....

Nu ska jag göra nåt. Kanske spela piano? Sedan blir det en bit av rulltårtan som mormor skickade med! <3

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0