Destinaton ..........

Hej!

Nu är jag snart på resande fot igen. Ska HEM! och jag ska vara hemma LÄNGE! Åtta dagar! :) <3

Just nu äter jag frukost, sen ska jag packa och vi 09.17 åker jag. Sen kommer jag hem ungefär tre tror jag,

Gårdagen var supermysig. Vi blev inte så många, det var Albin, Simon, David, Marcus, William och Albins kompis Viktor. Senare kom också en tjej som heter Ronja, men då var jag nästan tvungen att gå...

Vi grillade korv, sojakorv, stekte pannkakor och kolbullar. Jag kom på den vinnande arkitekturen för hur vi skulle arrangera veden så att det skulle brinna haha (det blåste ganska mycket så vi hade lite problem i början.) Sedan satt vi bara och småpratade, jag fick en stämpel att vara ond pga. en ofullständig mening:
- Simon skulle du upp till ica?
- Ja
-Alltså jag vill inte följa med..
Där blev jag avbruten av skratt och Simons "Va?" haha och hans sårade, lätt förvirrade min. Det jag Skulle säga var att jag ville inte följa med men han kunde få pengar och köpa kex till mig haha ^^.

Jag gick hem ganska tidigt (ca. nio) Fick sällskap till tvärbanan och sedan ringde jag Johan när jag gick sista biten hem.

Nu ska jag fortsätta äta och packa så att jag hinner!! :D

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0