Tillbaka!

Hej!

igår tog jag båten tillbaka vid fyra. Den var egentligen full men jag var nere i hamnen och köpte en stand-by biljett med farfar :D Sen åkte jag tillbaka till Farmor och Farfar och fikade. Bulle och plommonpaj gott! Efter ett tag kom pappa och det var också han som skjutsade mig ner till båten och väntade med mig för att se ifall jag kom med båten (annars hade jag fått väntat till klockan sju). Innan på dagen så var jag hos mormor och åt mat. Niklas mammas bror var också där det var trevligt. Vi grillade lite och det blev blåbärspaj till efterrätt! Mumsigt! Sen for jag och mamma till stan och hon släppte av mig hos farmor och resten vet ni.

På båten pluggade jag och Ellen det var sjukt fullt men det gungade inte det minsta vilket var skönt. Sedan tog vi båtbuss till gullmarsplan. Vi trodde ett tag att vi skulle få vänta på bussen i 25 min men så var det inte för vi kunde ta en tidigare. På båten, bussen och sen fortsatt hemma så kollade vi på "flickan från ovan" Riktig läskig film...ni som sett den vet jvad jag menar. Jag var dock lite förvånad för jag hade blandat ihop den med någon annan film så jag blev lite förvirrad...

Idag har jag bara haft vanliga lektioner...förutom min pianolektion! Jag hade vikarie och han var jättebra! Min vanliga lärare är typ på turné i London tror jag att han sa...Men jag fick improvisera lite och det var kul :D

Nu har jag ätit mat och kollat på The hangover med Ellen nu ska jag...okej jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag ska inte blogga mer nu i alla fall haha ;)
lägger in en vacker bild på några av mina allra bästaste människor! Saknar er otroligt mycket! Nästa gång jag är på ön så hemsöker jag er! eller två av er...

Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Moa

saknar, saknar SAKNAR oss!

2010-09-08 @ 21:17:01
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0