Soppa!

Idag gjorde jag och Ellen soppa. På rotfrukter och köttfärs. Blev ganska bra. Något för salt bara men jag hade inget recept så jag äår ändå nöjd. Ett STORT tack till Moa som påminde mig om att man kanske ska ha buljong haha annars hade det inte blivit lika gott. Tack till dig!

Nu till min dag. Jag hade instrument sång först alltså piano i stor grupp. Vi spelade tillsammans på sju olika synthar. Alla hade olika ljud och alla hade varsin stämma (vi roterade) som man spelade som ett komp. Sedan var det en åttonde synth där man fick stå och sola enligt Em blues skalan och man skulle givetvis använda pitchen :D

Sen hade jag hål. Som många andra idag för mångas GeMu var inställd. Jag satt och pratade med Stina, Erik och en kille jag inte pratat så mycket med flrut som heter Seth. Sen skulle jag gå och äta jättetidigt osm vanligt för jag har ingen chans att få lunch senare. Det betyder att jag måste äta ca. halv elva....inte så kul. Men jaja. Stina gick med för att hålla mig sällskap och vi snackade lite. Sen had ehon sång och jag gemu. På gemu höll vi på med dom nedrans jobbiga intervallsakerna. Jag tycker att det är jättesvårt! Jag vet inte varflr för egentligen kan jag ju det men det bara låser sig i huvudet när man ska skriva dom...konstigt....

Ensemble var näst vi spelade igenom varje gång jag ser dig och undantag. Det gick bra. Jag spelade bara lite fel på undantags-introt men jag tror inte att nån märkte nåt haha...hoppas inte det..Sen var det datorkunskap. Prov! Svenska blandat med datorkunskap. Det kändes ganska bra så jag hoppas att det gick bra. Sen fick man gå när man var klar. Jag blev klar en halvtimma tidigare så jag gick mot bussen. På vägen dit gick jag införbi ica och köpte rotfrukter till soppan :D

Sen pluggade jag resten av eftermiddagen. Nu ska jag duscha och sen sova! Sömn är viktigt och vatten. Så jag ska drick först...blev törstig av soppan...

Kram<3<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Det var så lite så!

2010-09-29 @ 14:49:03
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0