snabbt inlägg

Hej!

Sammanfattar min dag på några korta rader (förhoppningsvis) Ellen värmer mat nu och vi ska snart äta! :D.

Jag hade samhällskunskap...vi pratade om lite olika ideologier. Sen var det gympa vi spelade basket. Mitt lag ägde sönder alla andra haha ;). Efter det var det lunch...och sen EOS (estetisk orientering) dvs. Drama och bild! Superkul! En av odm roligaste i veckan! haha vi gjorde en övning där man bara helt spontant ska komma på random grejer och föreslå. Man jobbade i par och jag var med Simon...Det spårade ut lite och på slutet så hade sprängt halva Europa och stod och skrek åt varandra haha skitkul...alla andra stod typ och pratade lite tyst med varandra haha ;)

Sen var det Engelska. Vi fick grupper som vi ska jobba med partier med...ska nog bli kul tror jag och dom som inte hade hållit sitt tal fick göra det!

Nu blir det fisk!

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0