Pannkakor!

Hej!

Idag missad jag bussen två gånger...på hemvägen. Först kom jag typ en minut försent till bussen som skulle gå från planiavägen till trollbäcken...då fick jag vänta i en halvtimme men jag orkade inte gå någonstans så jag satt  busskuren i en halvtimme...Bussen som kom efter den var smockfull och jag fick stå upp nästan hela resan. Sen vid trollbäcken skulle jag gå in och köpa en mjölk (jag tänkte göra pannkakor). Jag tog väl nån minut mer på mig än vad jag skulle gjort för när jag kom ut ur affären så körde nästa buss till södergården iväg. (Tekniskt sett så brukar jag ju inte ta den bussen för det är ju inte så långt att gå men idag hade jag faktiskt tänkt ta den). Så jag fick gå hem dom sista 1½-2 km...När jag kom hem gjorde jag pannkakor som jag sitter och smaskar på nu! Jag lyckades faktiskt vända alla hela förutom den första men det var bara för att pannan inte var tillräckligt varm...Jag börjar bli en riktigt skillad kock! haha ;)

Idag köpte jag en mapp till mina pianonoter och ett ämnesblock med A4 papper...och ett par svarta knästrumpor. Det kan väl vara skönt när det blir kallt? Det tycker jag! Pannkakorna kanske blev lite salta...jag orkade inte använda mått så jag bara tog lite av varje...

Nu ska jag väl kolla på film eller tv eller nåt...Ellen kommer hem sent för hon ska på en musikal...jag fick inga biljetter för jag sa till försent men tekniskt sett så sa dom att man kunde beställa innan elva på måndagen...jag var där vid tio men då hade dom redan skickat vidare listan :/ jaja...Jag får gå på nästa istället

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0