nostalgi......

Hej!

Har precis kollat på idol och diskat...nu är jag typ trött och är uttråkad...får hitta på något att göra...eller sova....lägger in några fina bilder tror jag....från förr i tiden...:D


the bilts!

tobie galning

hög hos Mosegos!

The militarydoctor-Dave

vilse på väg till Tobie haha

Dårar

Den jäkla luckan som några envisades med att sitta i tills klockan fyra...

utflykt med skolan till cementa...vi är ju inte på cementa där som ni ser men på väg tillbaka till skolan

ingen kommentar behövs

syster/brorsa-tröjor

mys på set-lektionen med brus...Elias tittar fram bakom gardinen haha

hahahahahahahahahaaha!!!!

tobies verk...Jimi Hendrix

haha kul på hm

avslutar med vad som kanske kan vara den snyggaste bilden i hela världshistorien!

Älskar er<3

Kram!!<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

vilken nostalgi tripp jag fick!! gud vad jag saknar alla...<3 =D

2010-09-09 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0