Mat

Hej!

Jag fick sluta tidigare!!! :D:D Våran lärare kom inte och ingen visste vart han var så vi fick sluta tidigare haha :). Jag satt och pratade med några andra från min klass när vi fick veta det. Vi pratade om massvis med grejer det var lite mysigt!

Jag skulle sms:a Ellen och säga att jag åkte hem tidigare och jag fick låna Josefs mobil...tyvärr så slog vi nog fel nr eller nåt för Ellen fick inte det och satt och väntade i skolan i typ tio minuter innan hon fick tag på mig och jag kunde säga det...men jag tror inte att hon hade tråkigt...

Nu har jag diskat och ska snart laga mat...fisken är stenfrusen så det kmr nog ta ett tag...:/

Hoppas att Ellen kommer hem snart. Då ska vi äta efter ett tag...fattar inte att klockan redan är tio i sex? knäppt...men normalt så skulle jag ha kommit hem ungefär nu...Då borde Ellen snart komma...

Yogan kommer kännas imorgon...Det var faktiskt sjukt jobbigt då och då! men jaja jag var inte stelast haha ska inte nämna några namn hehe...

Nu blir det matlagning. Sen mat. Sen läxor. Sen tv. Sen packning eller packning innan tv. Sen blir det sova!

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0