I tid...minst sagt

Hej!

Gick upp lite tidigare än vad jag egentligen behövde. Ca. tio över sex för att hinna packa gympakläder osv. Det första (nästan) som händer precis efter det att man har klätt på sig och ätit frukost är att man får ett sms där det står: "Samhälle inställd för 1B, sprid vidare". Hur kul är det? Visst jag slipper en lektion men önskar att jag fått veta det igår för då kunde jag ännu ha sovit...:/ men jaja. Upptäckte också att jag inte kommer kunna komma hem mellan skolan och båtfärden. Så jag kan inte vara med på gympan och istället så måste jag packa allt nu och sedan släpa med det till skolan...Kul...

Så vad gör man då när man gått upp två timmar för tidigt? En vanlig onsdagsmorgon innan långhelg? Pluggar franska? Matte? Nej det blir nog en till macka och sen får vi se vad som händer.

Watch out Gotland! Here I come (eller inatt alltså...) Imorron ska jag träffa några av mina "bästaste" människor :D <3 Längtar!

Kram! <3


riktigt nice bild!

Kommentarer
Postat av: MOa

jag längtar också!

2010-09-22 @ 18:27:04
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0