Hemma!!

Hej!

Nu är jag HEMMA!! Har träffat Tobie, Elsa, Moa, Elias B och Kampo! Kanske nån mer? Men det var med dom jag spenderade dagen :) och Madde en stund. Kampo träffade jag också lite snabbt när jag var och kollade in skolan :D.

Jag var hemma hos Tobias och Elias...Det märktes att det bara är killar som bor där haha...Det var lite av varje på golvet...och på...resten av lägenheten eller stugan rättare sagt.

Fick reda på att nollningen hade bestått i klädstreck och straff...t.ex. att få honung utsmetat i ansiktet...Hörde också att dom flesta killarna stod helt nakna efter klädstrecket för all ville vinna haha och tjejerna stod i underkläder...Så kan det gå!

Nu ska jag softa. Förut sov katten på mina ben så jag kunde inte röra dom på ett bra tag...men nu börjar blodet komma tillbaka :D. Ska försöka övertyga johan om att han ska göra cholkadbollar till mig :D. Hoppas att jag lyckas!

Kram!<3

Kommentarer
Postat av: mamma

UNDERBART ATT DU ÄR HEMMA OCH ATT JAG ÄR LEDIG,HÄRLIGT ATT BARA VARA I FLERA DAGAR.JA NU BLIR DET TACOS FOTBOLLSMATCH (JOHAN) OCH GOLFAVSLUTNING.

Träffa Mormor,morfar och farmor och farfar.Kanske hinner Du träffa pappa beroende på hur mycket golf det blir d.v.s. jag vet inte om han spelar ALLA dagar./mamma

2010-09-24 @ 21:19:18
Postat av: Moa

så jäkla underbart det var att träffa dej igen!

2010-09-25 @ 16:45:17
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0