Frukost

Hej!

Jag har kommit på att frukost är jätteäckligt. Jag har jättesvårt att äta frukost. Men undantaget är frukost på helgen :D. Underbart att rosta en macka och bara sätta sig och mysa! Ja...det var väl det haha...

Igår pratade jag med Fanny jättelänge<3 Vi hade inte pratat på ett bra tag så det fanns lite av varje att berätta :D. Jag skrev också klart mitt piano "solo" sak som ska vara klart tills på måndag. Jag har skrivit det i Gm, Cm och Dm...Inte helt enligt formen som den vanliga låten för den punkten såg jag inte förräns jag var klar...Ska kolla på det senare idag. Jag har funderat ut ungefär hur jag ska spela på våran näste ensemblelåt och sen får man se vad dom andra gör och rätta sig efter det.

Idag väntar samhällesläxan....jag vet inte riktigt hur jag ska göra för man ska göra en affisch och jag vet inte riktigt vad som ska stå på den men jaja...jag får väl improvisera haha...Tänkte skriva min EOS uppsats igår men det gick inte bra...det är sjukt svårt!

Nu ska jag nog...spela piano kanske? Juat det! Jag lärde mig 2-3 nya låtar på gitarr igår...eller var der fler? Några gammla klassiker från The Bilts-tiden :D Bl.a. We are golden. Där snackar jag om att byta ackord snabbt! Eller snabbt för mig som är nybörjare i alla fall...

Kram<3


stolt soloskrivare se vad fint det blev! Som ni kanke förstår så är det ett solo-parti till Billie Jean av ingen mindre än Michael Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0