V.ä.n.n.e.r.

Hej!

Idag skulle vara en plugg dag. Startade också bra...läste en del av ljudteknikpapprena (det är två delar) och jag transponerade introt till undantag. Jag kollade eos uppsatsen och jag konstaterade att jag inte förstår ett skit av Gemu läxan haha. Jag har nu skrivit ett solo till undantag...är inte helt nöjd så jag ska kolla igenom det igen och jag ska även skriva ner en liten bit till i noter ( har skrivit ner det mesta av G-klaven men F-klaven återstår). Sen blir det engelska...

Idag var jag jättesugen på köttbullemacka! Så jag cyklade upp till ica och köpte lite rödbetssallad och bröd (köttbullar hade jag kvar från igår) Det var jättegott!! Det var så länge sedan jag ätit det så det var extra gott. Snart ska jag ta itu med engelskan. Just det jag lade om alla ackorden i varje gång jag ser dig också för jag skulle göra det i undantag men jag ska ju inte spela ackorden i den låten så det verkade lite onödigt. Tyvärr så hade jag inget "pianoppapper" dvs. papper med massa småbilder av pianon där man kan kryssa i vilka tangenter det ska vara. Så jag får försöka komma ihåg alla i huvudet. Men det går nog! Just nu hoppas jag att jag kunde göra solot på pentaskalan för det var det jag gjorde....inte den vanliga moll skalan...men skillnaden är ju inte så stor...

Nu lade precis internet ner så det sket sig med hälften jag skrivit...orkar inte skriva om allt men jag kan säga att jag fasrnade i nån slags dokumentär om vänner (tv-serien)...kunde inte sluta titta för det var väldigt intressant. Därför ligger jag efter med läxorna....måste gå!

Kram!!<3


fiiint :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0