Under bordet!

HEj!

Idag bloggar jag från under bordet. Det är nice att ligga på golvet men jag har typ inte tänkt på det så mycket förut. Särskilt i en viss yoga pose men då kan man inte skriva samtidigt....

Dagen var lång fast jag gjorde typ inget...eller jo men jag hade nästan inga lektioner...vi hade kör tjugo i nio sen skulle vi haft gympa men vi håller på med ett projekt där man ska utforma sitt eget träningsprogram så det var ingen gympa. Det betydde att jag hade hål till tjugo i två...lagom kul. Så jag och Moa tränade lite intervall för att vi skulle ha prov senare på dagen. Sen pluggade vi lite annat och åt...Sen hade jag gemu...prov gick sådär för jag suger på intervaller osv så jag får se hur det gick...Sen var det ensemble. Våran trummis Jonathan var sjuk så det gick väl sådär men jag fick transponera låten så nu har jag en hel tonart och massa andra saker skrivna på handen...

Efter ensemblen så skulle jag egentligen haft hål och sen ljudteknik men ljudtekniken var inställd så jag slutade tjugo över tre sjukt nice! Ellen sprang in på ica och handlade lite och sen hoppade vi på bussen hemåt. Jag blev otroligt sugen på äpple på vägen hem så jag tog ett när jag kom hem.

Nu försvann typ allt jag skrivit men kortfattat så ska jag hitta något som lyser så att jag kan göra franskaläxan och samtidigt ligga under bordet (det är lite för mörkt för att läsa här)...och kolla på en video jag precis fick från hovis...

Idag åt jag pannkakor!

Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0