Tisdag!

Hej!

Idag blir det snabbt inlägg för jag måste plugga. Jag hade på mig pippitröjan idag :) (hade den inte igår för jag fegade ur för att jag inte ville skite ner den..men efter pep-talk med mamma som sa att jag kunde skicka den till henne på tvättning så hade jag på mig den idag). Det var många som frågade vart jag köpt den och tyckte att den var fin :D.

Emil hade med sig en keytar till skolan och amanda (en pianist) blev överlycklig och ville inte släppa den haha..vi gick igen om lite om orglar på lektionen och sen fick vi lämna in våran plankningsläxa...läskigt...jag vet inte vad han kommer säga för det var jättesvårt...och jag är inte säker på att jag har rätt....:O

Sen hade jag och Ellen hål...vi satte oss i studeverkstaden för att plugga...det gick väl bra men jag var sjukt trött...gjorde lite franska i alla fall. Sen skulle jag äta. Hittade Albin och Jonathan som också skulle äta :). Sen var det gemu...prov...fast inte på gehörsdelen. Det gick bra tror jag det var bara lite förtecken och kvintcirkel det är på torsdag jag kommer att få problem för då är det gehöret med intervaller, takter mm...

På ensemblen skulle vi välja låtar...vi skulle välja två och hade 100 att välja mellan...kul. Jag hade ingen aning om var jag skulle rösta på så jag la ner min röst nån gång (vi röstade säker fem gånger) Sen så avgjordes det med att singla slant haha...kul..men till torsdag skulle jag planka viva la vida haha den kan jag ju redan så det var nice :D. Sen datorkunskap...var där i en halvtimme eller nåt...sen skulle jag på hälsosamtal hos skolsköterskan. Det gick bra jag fick fylla i några papper och så pratade vi lite...jag fick dock inte mäta mig för hon hade inte hunnit sätta upp måttstocken på väggen...lite synd...

Sen var det hemåt. Skulle handla...det spöregnade hela vägen hem så nu sitter jag i myskläder för mina andra kläder är blöta...det var värst för jeansen men jag tror att pippitröjan klarade sig vilket var det viktigaste :). Nu ska jag plugga...har typ gjort klart eos-grejen men har också engelska till imorgon och snart ska det bli mat...Ellen är nog på väg hem nu...

Kram!! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Du behöver inte vara sååå... rädd om tröjan, den är till för att användas. Kram Farmor.

2010-10-19 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0