Snabbt inlägg

Hej!

Idag kom jag hem vid kl.sju...lite sent och jag har ännu inte ätit upp min mat...men det är lungt för jag köpte en ost och skinkmacka på vägen hem...och tom och jerrykex...kunde inte motstå frestelsen haha...Nu kollar Ellen på halv åtta hos mig och jag pratar med fanny...Har inte så mycket tid för min hyresvärd måste stänga ner internet om ca. en kvart så det får gå riktigt fort

Dagen gick ganska snabbt även om jag var sjukt hungrig sista lektionen...fick tillbaka svenskaprov. Fick G- men kunde bara få G eller IG...men jag hade missat några frågetecken...lite synd för jag hade missuppfattat lite... Jag fick ännu mer läxa i franska. Fick ut ett närvaropapper som var helt fläckfritt! Inte en minut borta haha ;)

Sen vet jag inte...spelade piano det gick bra fick ny läxa. Spelade lite med Erik (han är sjukt duktig!) han lärde mig lite moves haha ;)

Nu ska jag sluta för internet försvinner snart! :(

Kram!!!<3<3

imorron har vi uppspel på ensemblen...jag kommer dööö!!! :O

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vi undrar bara varför din hyresvärd stänger ner internet? kram

2010-10-11 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0