Mosegos!

Hej!

Idag var det åter igen en ganska slapp temadag. Vi började med att kolla på en film som heter Brass on (tror jag). Den var ganska bra och höll på i en och en halv till två timmar eller något sådant. Sedan var det kör. Vi sjöng i ca. en och halv timme. Vi fick också träffa solisten som ska sjunga på körkonserten. Men vem det är säger jag inte haha hemlis! Jag åt lunch med några från 1a och Moa från min klass.

Efter lunchen så ringde vi till Gudrun. Hon var lite dryg men det var ändå schysst av henne att ställa upp! Det var Seth som pratade med henne och direkt efter att hon lagt på så pep han i falsett typ " Oh my god Jag pratade just med Gudrun Schyman!" haha undrar om hon hade hunnit lägga på eller om hon hörde det.

Sen var det dags för skolkort. Det var jättekul! Jag vet inte om dom blev bra för jag kunde inte sluta skratta så man ser väl kanske ut som ett grottmongo haha. Dom hade på musik i bakrunden och så hade dom en fläkt och dom sa hur man skulle posa osv. Inget mer stelt -jag sitter med händerna i knät och ler snällt med huvudet på sné- :D Sjuuukt kul! Vi tränade lite på våra låter och sen slutade vi. Ca. halv två. Soft!

Jag gick med Jonna och Emma till bussen (dom skulle också till slussen). Vid slussen så delade vi dock på oss. Jonna skulle nånstans och Emma skulle ta den röda linjen. Den röda linjen gick via centralen så jag gick med Emma. På varje station som vi stannade på så sprang vi ut och sen in i nästa vagn för att komma så långt fram som möjligt haha :D.

När jag kom in till stockholm så träffade jag Moa! Vi gick och fikade. Jag tog varm choklad och en muffins (som var gigantisk det tog mig säkert en timme att äta upp den) med cheescake och chokladsmak. Moa tog kaffe, apelsinjuice och en likadan muffins :D. Vi fikade länge och satt och pratade. Jättemysigt! Min muffins var god men chokladen var inte lika bra som den där jag var med Stina så jag ska lära mig att hitta dit haha :D

När vi fikat ett tag så gick vi runt lite men när det började regna så gick vi bort mot centralen. Vi gick runt där inne ett tag. Sen var jag tvungen att gå. (jag vill inte åka via Gullmars alltför sent). Så jag sa hejdå och åkte hem.

Nu har jag ätit lite och kollat på tv. Jag ska fortsätta att läsa i boken som jag ska läsa ut innan söndag (har jag bestämmt) Började i måndags kväll och har läst ungefär hälften ( ca.160 sidor). Nåt måste man ju göra när man inte har läxor! Haha ikväll är det Greys anatomy :D Om en kvart så jag ska kolla på det också :D.

Nu ska jag gå. Ska som sagt läsa och sen blir det tv!

Puss o Kram!! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

det var jättefeting mysigt att fika med dej!

2010-10-28 @ 15:32:20
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0