Hejsan!

Nu försvann precis allt jag skrivit....Kortfattat: Jag och Ellen drog till en konsert som var i en ungdomsgård. Det var som en spelning som hette "rockville" Helt okej. Vi kollade på en tjej som spelade och sen Ellens nån kompis band och lite på ett annat band sen drog vi...Vi stod ett bra tag utanför för att det verkade mest som en fest typ...men sen kom ellens kompis johan ut och mötte oss så då gick vi in haha...lite mesigt kanske men det verkade verkligen som om en klass typ hade värsta festen...Vi kollade ett tag och sen åkte vi hem igen på vägen till pendeln så köpte vi cookies. Jag ville egentligen ha nötter men det var en väldigt konstig ica affär för dom had inga nötter! Så vi fick vara något onyttigare...

När vi kom hem så softade vi....kollade på en film "when in rome" inte den med olsen-tvillingarna utan en annan film....Nu snart så ska vi väl sova antar jag...Börjar bli trött!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0