Hablahabla

Hej!

Debatten gick ganska bra tror jag...ska få omdömen nästa vecka tror jag. Spännande!

Jag och Ellen har lyckats med Jockes pennsak! Bara så att ni vet...men han är bättre...Det är den nya grejen och killarnas "jag kollar på dig med händerna konstigt nästan som glasögon och då måste du lägga dig ner på marken" grej...Sen finns det en till lite mindre grej som lova och johan m.fl. håller på med. men orkar inte förklara haha

Idag hade jag samhälle. Sara (läraren) var sen för det var nån trafikolycka nånstans...i en tunnel tror jag..Men sen var det gympa. Vi hade som ett litet hål innan så jag kollade när några killar spelade tv-spel (ja tv-spel inte x-box eller nåt sånt utan gammalt hederligt tv-spel. Dock inte så gammalt som det som vi äger) Sen så åkte jag, moa och elise för att byta om...(åkte ganska tidigt). Vi hade bandy...det gick ganska bra...johannes fick en smäll på foten av en klubba tror jag...det såg ut att göra riktigt ont..:/

Lunch...pasta och kyckling (jag blandade lite själv haha för kände inte för pastasås och inte för ris så så blev det pasta och kyckling). Sen eos :) Vi har börjat med forumteater nu! Väldigt intressant vi fick göra en kort drama-grej, lotta pratade en hel del och sen fick vi se en kort scen ur en forumteater. På bilden så gjorde jag klart min valaffisch och resten av tiden bläddrade jag i konstböcker...

Engelskan. Jag skulle ha debatt (sa jag ju). Det gick som sagt ganska bra. Jag pratade ganska mycket...haha men dom andra tyckte efteråt att jag var bra på att leva in mig i rollen. (jag debatterade om att jag var emot att homosexuella skulle få gifta sig och skaffa barn...det är jag ju inte emot i verkligheten)

Jag tog en tidigare buss hem...sen lagade jag och Ellen mat. Kyckling med sås...och pasta till. Har ätit så är mätt och belåten. Men funderar på att ta en fryst bulle till efterrätt...Ikväll är det greys anatomy :D

Kramar!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0