djfdij

Hej!

Jag heter Matilda och jag gillar att göra rubriker som bara är kludd!

Idag var det samhälle och vi ska skapa ett land! eller inte ett land utan mer korrigera ett land som redan finns. Man ska jobba i par och jag ska jobba med Moa! Vi började lite grann sen slutade vi och skulle gå till gympan. På vägen dit så sprang vi införbi Åhlens för att köpa varsitt paraply. (jag har ju behövt det ett tag och hon behövde också ett). Jag ville ha nåt fint med mönster eller nåt men dom hade bara tråkiga svarta eller knallrosa...så det blev ett svart..

Gympan var innebandy. Gick fort jag spelade med tre killar...vi ägde! Fast vann inte alla matcher...men nästan! Lunch...potatisburgare. Helt okej smakade så som som brukar göra. Eos! :) Vi jobbar med normer. Sjukt intressant! Sen så jobbade jag med mitt cd-omslag och funderade på hur man viker en båt av ett papper en stor del av lektionen....Måste fråga Fanny om det..

Sen var det en halvtimme till engelskan skulle börja...lite långtråkigt. Först så gick jag typ runt och hittade ingen från min klass sen så satte jag mig i repan. Då kom magnus förbi och snackade lite, sen kom och gick det folk som man kunde snacka med hela tiden tills jag skulle börja. Så det blev inte så långtråkigt ändå. Engelskan gick ganska fort...vi skulle diskutera lite frågor. På fredag så kommer min engelskalärares bror (som är musiker f.d. medlem i A-teens hörde jag ett rykte om) och två andra musikprodicenter från LA till engelskan och ska snacka med oss om hur det är att jobba som musiker/låtskrivare osv. Så det ska bli kul!

Nu ska jag snart äta...och innan dess...och efter dess...läxor!

Kram! <3


Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vi gillar att du skriver varje dag så att vi kan följa hur du har det . kro



am farmor



Vi gillar att du skriver varje dag så att vi kan följa hur du har det.kram farmor



2010-10-20 @ 20:44:41
Postat av: Farmor o Farfar

Det blev visst lite konstigt men jag är ju nybörjare när det gäller datorn.

2010-10-20 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0