Bullar i ugnen!

Hej!

Idag var jag ledig från skolan och jag och några till var hos Agnes och bakade bullar! Sjukt mysigt :)

Vi bakade massvis med bullar. När vi orkade räkna så var det 72st och då hade vi redan ätit ganska många var...haha Det var jättemysigt och roligt...orkar inte skriva allt men har en del schyssta kommentarer och facerape... orkar inte skriva dom här men lägger in lite bilder :)



När man har bakat så måste man städa också!

mycket bullar!

sant....

Örn...

väldigt suddig bild...

Nu ska jag nog laga mat...har bara ätit bullar hela dagen haha...inte en nyttig dag med andra ord...fler bilder finns på facebook som Ellen lagt in :) ska be henne om bilderna sen...Dom som var hos Agnes idag var: Örn, Erik, Jag, Agnes och Ellen. Ella var där lite när vi bakade och Samuel var där mot slutet när vi fikade :)

Nu blir det mat och plugg! haha ;)

Kram!!<3

Kommentarer
Postat av: MOa

vem är mannen med håret och led zeppelin tröjan? jag dreglar lite granna... eller förlåt MYCKET

2010-10-13 @ 19:34:55
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0