Vg+!!!

Hej!

Idag så var jag i skolan. Jag hade först pianolektion, det gick bra. Vi gick igenom lite mål och vad jag skulle träna på osv. Efter lektionen så gick jag direkt till ett pianorum och spelade i ca. en halvtimme till (lite mer kanske). Jag satte introt efter det att jag nötat i en kvart eller något. Sen spelade jag lite annat och vips så var min tid slut. Gick otroligt snabbt!

Jag träffade Agnes och vi gick och käkade. Hon hade med sig Felix och vi satte oss vid Samuel. Efter ett tag så kom det fler människor och rätt som det var satt vi typ tio pers runt ett litet runt bord byggt för fem haha! Efter lunchen hade jag svenska. Vi var i en datorsal för att vi skulle kunna skriva på våra recensioner. Det gick väl ganska bra..fast jag satt fast ett bra tag och allt jag skrev blev dåligt. Till slut så lyckades jag knåpa ihop en och en halv sida, det var väl godtagbart. Efter svenskan hade vi samhälle. Jag och Moa jobbade lite och hon lade också över videos till min sida på skolans datorer :). Sen köpte vi macka!

Det var första gången jag åt en sån grillad macka i skolan. Jag åt en med slami och brieost. Den var ganska god men jag måste säga att dom ser godare ut än vad dom faktiskt var. Nästa matte! Gick väl bra, vi hade vikarie så vi flummade lite men jobbade också!

Sist men inte minst, franska. Vi gick igenom lite verb (dom vi har till på fredag). Sen fick vi jobba med något gramatikpapper samtidigt som vi fick tillbaka våra dikter eller berättelser osm vi skrivit. Han ropade upp mig efter ett tag och jag gick fram, beredd på ett G som vanligt. Han hade typ två saker att anmärka på och sen frågade han om jag ville ha ett betyg på den. Jag ska självklart ja. Då sa han VG+!!!!! Fatta vad glad jag blev!!

Det gjorde resten av min dag! När vi kom hem åt vi pannkakor, med sirap. Intressant blandning. Och kollade på film som faktiskt handlade om en bloggare. Men hon bloggade om mat!

Imorgon är vi lediga och ska till ett väldigt roligt ställe! Kan ni gissa vilket? Jo, ica maxi såklart. Men också till ÖoB Vi (eller jag) vill ha en adventsljustake av något slag. Kanske blir det med värmeljus för jag gillar inte riktigt långa ljus, det känns ostabilt. jag ska på utvecklingssamtal också. Vi får se hur det går!

Nu ska jag...göra något.

Kram!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0