Scones!!

Hej!

När jag vaknade i morse och gick upp så stod det en assiett på min plats med servetter på (såg det ut som). Ovanpå låg det en lapp: "God morgon Matilda & Ellen Här är frukostscones till er." Gulligt va? Under servetterna låg det två scones och dom var fortfarande varma! Mys!

Jag har inte gjort så mycket sedan dess, spelat lite piano. Det blir nog ingen tripp till stan för min del idag. Fanns ingen som kunde följa med. Så jag får vänta lite, man var väl kanske lite tidigt ute ändå.

Jag vill läsa Harry Potter! Typ igår! Men nu kan jag inte läsa över huvud taget, jag har inte så många sidor kvar i min bok och jag måste ha något att läsa på båten på fredag. Jag tror att jag blir galen snart. Vad ska man annars göra? När man har tråkigt alltså.

Igår så gjorde jag mitt första styrkepass. Jag vet inte om jag sagt det men jag och Ellen har slagit vad. Vi ska genomföra våra styrketräningspass som vi skrev om på gympan. I en månad. Det blir ca. två gånger i veckan med styrketräning och helst ska man väl klämma in något konditionspass någonstans. Vi får se hur det går, jag kommer troligtvis ha konstant träningsvärk. Men jag behöver lite muskler så det är ju bra haha. Så nu kommer jag att ha idrott fyra gånger i veckan. Ungefär. Jag funderar också på att börja dansa. Men det får bli efter jul. Jag har ju aldrig dansat och det skulle vara jättekul att börja!

Nu ska jag fortsätta att ha lagom tråkigt. Tror jag. Men jag är inloggad på facebook, kanske nån osm också är sugen på att gå på stan loggar in ;). Haha men vet aldrig!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0