Måste plugga!

Hej!

Slutade skolan sent. Måste plugga och sova! Hade glömt göra datorkunskapen så den får jag göra imorgon på bussen eller något...Skulle egentligen läst samhälle ikväll också. Men jag får skjuta lite på det. Kan läsa imorgon på bussen på väg hem. Det är till fredag så jag lkarar mig :). Gemu prov imorgon.

Gjorde matteprov idag. Det kändes ganska bra. Fick tillbaka svenska recenssionen, vg. Ville ha mvg som vanligt haha men jaja. Nu vet jag vad jag gjorde för fel och kan ändra på det till nästa gång.

Nu ska jag plugga vidare!!

Kram och godnatt! <3

p.s. Fick en hjärtatack nyss när min dator lade av men efter ett paniksamtal med min pappa så fick jag igång den igen haha d.s.

Imorgon ska jag köpa skor och en kofta. Det blir kanske att kolla lite på julklappar också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0