Andreas Carlsson

Hej!

Nu läser jag en bok om Andreas Carlsson som jag lånat av Ellen. Bara för att ha någonting att göra. Jag tränade lite till också. Mest rygg och mage men lite armar och pyttelite ben också. Jag vågar inte riktigt göra så mycket för att träna bröstet.

Imorgon ska jag och Ellen simma! Ska bli jättekul och skönt. Det var säkert ett år sedan jag simmade i en pool. Hmm, ja kanske det var det, eller i alla fall sen innan sommaren. Kanske hade vi simmning/livräddning på vårterminen i nian? I vilket fall så ska det bli roligt!

Ikväll ska jag nog kolla på tv alternativt läsa och käka chips. Jag ska äta mat snart också om en timme eller nåt. Macaroner och köttfärsås från frysen :). Men det blir bra. Längtar efter tacos, det var så länge sedan jag åt det nu. Eller okej då, typ två veckor men ändå! Hoppas att man får lite sånt när man kommer hem. Jag är för övrigt också sugen på att baka kakor. Men med nästan inga ingredienser och begränsad tillgång till kök så får det vänta till någon annan stund.  

Nu ska jag, läsa?

Trevlig helg everyone ;).<3

p.s. det hände något kul igår. Min mamma sms:ade och frågade om det fanns nåt matställe på gullmars. Då kände man sig verkligen som en stockholmare haha. Fast det klart att hon frågar, jag är ju där nästan en gång i veckan, ibland mer ibland mindre. Beror på. Ja, det var det roliga, jag tyckte i alla fall att det var kul haha...d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0