8,5 men tekniskt sett 9,5!

Hej!

Ännu en glad nyhet! Jag fick 8,5 på senaste franska provet! Av tio! och en av uppgifterna såg jag direkt att jag jgort fel. Det var väldigt slarvigt gjort. Men ändå! Jag känner att jag börjar få tillbaka mina "franska skills" haha ;).

Idag var jag tvungen att gå upp klockan fem i sex istället för halv åtta. Det sved och det var tre minusgrader när jag gick hemifrån. Jag var först på en föreläsning som två skivproducenter höll i. En som jobbade för ett stort internationellt företag och en osm jobbade på ett mindre internationellt. Det var intressant men jag somnade nästan ändå. Så trött var jag!

När det var slut så kom man ut i friska luften och vaknade till lite. Min klass skulle på en föreläsning till om film och sånt. Inte om hur man gör en film utan mer om hur man förmedlar ett budskap osv. Det var jätteintressant! Men tyvärr höll jag nästan på att somna där med. Efter det fick vi i alla fall lunch så då vaknade man till lite och fick nya krafter till matten och franskan. Lunchen var jättegod! Jag blandade lite av varje själv så det blev: Chicken nuggets med sesamfrön på, ris med soya och gurka! Kanske inte världens nyttigaste men gott var det!

Dom sista två lektionerna gick snabbt och rätt vad det var så var man på bussen på väg hem. Nu är jag hemma och ska snart äta. Jag har nasslat en chokladboll och tänker nog nassla en till. Om maten inte är klar nu, får gå och kolla.

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0