Ledig imorron:)

Hej!

Hela den här veckan ska Fanny bo hos mig :). Kul! :D. Igår var det en vanlig skoldag och sen på kvällen hoppade jag och Fanny studsmatta och tog lite roliga kort :)

Idag var det en väldigt konstig skoldag. På morgonen skulle dom som hade gjort kemiprovet skriftligt (nationella prov) göra den andra delen i det nationella kemiprovet, labba! Dom som inte hade gjort det skriftliga skulle få göra det på eftermiddagen och fick tid att plugga medans dom andra labbade. Sedan var det mattelektion. Jag var lite hjälplärare eftersom att jag glömt min bok hemma men jag löste också lite gymnasiematte :D. Vi som skulle göra kemiprov på eftermiddagen fick sluta lite tidigare för att vi skulle hinna äta innan provet...Det var fisk...Så när jag ätit köpte jag en stor festis och en macka som jag skulle ha till provet. Sedan var det dags för prov...Jag var jättenervös men jag svarade på alla frågor även fast dom på slutet kanske blev lite hafsiga pga tidsbrist....Sedan gjorde jag, Fanny och Moa klart våran plansch på Colosseum den blev skitsnygg!!

Sedan var det kör...det gick väl bra men jag fick lite ont i halsen (har det fortfarande) inte mycket men lite. Sedan fick jag skjuts av Åsa till affären och gick sista vägen hem. Det var jättefint väder (har varit det hela dagen) så det var skönt att gå lite.

När jag kom hem så läste jag i min tidning som kom idag. Kollade lite på läxor, åt mat, kollade på tv och kollade i en katalog hittade mycket fina kläder...Snart så kommer nog farmor och farfar förbi med kort (hoppas jag :))

Fanny skulle på nån filmsak och har inte kommit hem än men hon kommer nog snart...jag vet inte riktigt hur länge det håller på...

Nu ska jag kolla min mejl...Imorron är jag ledig :D skönt! Då ska jag softa och troligtvis göra lite läxor....

Kram!!

p.s. jag hade tänkt lägga upp lite bilder från studsmattan och ifrån våran colosseum plansch men det vill inte funka nu...d.s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0