Konfirmation

Hej!

Idag var jag på konfirmation hos min bästa kompis Fanny. Det var hennes lillasyster som konfimerade sig. Först var vi med i kyrkan, dom hade en gudstjänst som liknade våran ganska mycket (konfirmerade mig förra året). Efter det så åkte vi hem till Fanny och åt smörgåstårta som min mormor hade gjort jättegod!! Mimmi fick lite konfirmationspresenter den roligaste var ändå hennes systrars present. Dom hade gjort som en skattjakt till henne med lite olika saker och tillslut en nalle från "build a bear". Hon fick också kläder och presentkort från samma affär (kläder till nallen). Hon var kanske inte världens bästa skattletare men det var roligt :). Sedan år vi cheesecake också jättegott det med!

Jag gick hem ungefär kl. halv fyra eller nåt sånt tror jag...Det blåste jättemycket och jag hade kjol på mig så hemvägen var inte helt problemfri. Det hade också varit torgdag på malmen nästan där jag bor och många var påväg hem så jag fick hålla i kjolen hela vägen hem....

När jag kom hem så läste jag lite i min bok och gjorde svenskan...eller inte all svenska lite får jag göra imorron...jag har inte så mycket kvar men jag tror att det skulle vara klart till måndag.

Nu är jag nere hos min mormor. Hennes syster Dixie är också här på besök och vi ska snart se på ESC. Anna gick inte vidare men jag höll ju på Salem så jag trodde kanske inte så mycket på hennes låt. Men jag trodde att vi skulle till finalen iallafall! Sverige har väl alltid varit i finalen? Katastrof! Men men så är livet ibland.

Snart ska vi fika...cheesecake igen :). Jag minns inte riktigt vad jag har gjort sen jag skrev sist...får klura lite på det tills jag skriver nästa gång. Då ska jag lägga in bilder från Studenten också!

Jag kan ju lägga till att jag har varit lite sjuk och det sitter kvar på stämbanden vilket gör att jag kan inte sjunga högt och inte så lågt heller...och på onsdag har vi Kristina från Duvemåla där jag ska sjunga solo i två låtar som är höga båda två...hmm...

Puss o Kram!!

Lägger in en helt sjuk video som Elias i min klass visade mig för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0