Calle Kristiansson

Hej!

Jag har ju glömt att säga det viktigaste på våran sudret på hugget resa! Jag, Elsa, Moa, Fanny och Tobias träffade Calle Kristiansson!!! Han som kom tvåa i idol förra året! Han är jättebra och han är ganska söt :). Det började med att Tobias tyckte att en kille i affären var likt "han från idol" så han gick och frågade Fanny. Hon tyckte också att det såg ut precis som han men gick och frågade Moa. Moa var inte heller säker först så hon gick till mig och frågade. Precis när jag skulle gå lite närmare och kolla om det var han så tittade han upp på mig. Samtidigt som jag kollade på honom...Jag visste inte vad jag skulle göra så jag tror att jag log och sen vände jag bort blicken och gick därifrån...Sedan så tog vi mod till oss och gick fram och frågade om autograf och tog bilder. Moa var lite nervös att han skulle glömma bort henne så hon stod i bakgrunden hela tiden och sa " också jag, Jag också, jag med" och sånt samtidigt som hon småhoppade på stället....När alla tagit bilder och fått autografer (Tobias höll sig i bakgrunden och var därför inte med på nån bild och han tog inte heller någon autograf) så gick vi och provade roliga kläder (inte med Calle....). Calle var jättetrevlig! Han smalare i verkligheten och också lite kortare kanske lite över 170 cm Men det var ju bra längd för mig haha (jag är bara ca. 160cm).

När vi gick fram till honom så var han bara glad och trevlig..Hans kompisar skrattade lite och gick längre in i affären...Jag tror att dom är vana med alla hans galna fans som springer på honom och ber om autograf och bilder (han har en riktigt snygg autograf som han fick skriva på baksidan av våra KTH block...). Sedan lutade han sig lite mot ett klädställ och vi fick ställa oss bredvid och posera. Han höll ena armen runt oss (eller iallafall runt mig) Det var fiiint!!!

Vi ska skriva en hyllningslåt till honom...tror vi iallafall...:)

Bildbomben kommer i nästa inlägg men lägger redan nu in en "Calle med fans"- bild :D


Jag ser lite äcklig ut men Calle är fin :)

Lägger in en video när han sjunger sin megahit (cover) " Walking in Memphis" p.s. Lyssna på Peter Jihdes "målbrottsgung" i början haha d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0