Vagn

Hej!

Idag har jag varit i skolan och efter den skulle hela klassen hem till Frida och börja med vagnen. I skolan hände det inte så mycket. Vi hade våra sista Svenska och SO lektioner...lite sorgligt. Våra band hade också kommit men det var bara Moa och Kampo som skrev på mitt idag. Imorron ska jag försöka "ragga upp" flera till att skriva lite :).

Efter skolan åkte vi till Frida. Vi fikade lite och sedan gick vi ut för att måla. Idag var det meningen att vi skulle måla skivorna som vi ska sätta på sidorna av vagnen och fixa ett tak. Dom flesta tjejerna (som var där) målade. Några målade på varandra och jag fick mycket färg på händerna när jag skulle sätta på locket på en burk. Vissa målade lite i ansiktet på varandra och sådär...sen visade det sig att färgen var ganska svår att få bort...själv har jag fortfarande lite färg på händerna fastän jag skrapat med naglarna och tvättat med såpa minst fem gånger (då överdriver jag inte). Killarna slöade lite i början men sedan fixade dom till ett fint tak :). Så enligt våran tidsplanering ligger vi helt rätt. Imorgon ska vi dit och måla lite mer.

Idag på SO:n fick jag veta att alla som varit med och gjort ABC-boken på gutamål skulle träffa Per (min gamla franskalärare) och någon mer imorgon...Undrar vad dom vill....

På onsdag måste jag kanske förja med till Roma med franskagruppen....på torsdag är vi lediga och på fredag har vi pärk sedan är det bara måndagen (som vi ska städa och äta middag på) och tisdagen (avslutningsdagen) kvar av nian och min klass ska splittras....:'(

Imorgon är det vårkonsert för skolan. Jag ska ha en låt med Fanny och Moa och vi började öva igår...vi kommer kanske faila men vi kanske inte är sämst....Jag måste gå och duscha och välja konsertkläder nu!

Kram<3

Lägger in en bild ifrån förra årets skolavslutning...:D :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0