Internet :D

Hej!

Nu funkar internet på min dator igen :) och det betyder att det kommer att bli lättare för mig att t.ex. ladda upp bilder och sådant. Men också att komma åt datorn oftare...

Idag har jag gjort lite av varje. Jag vaknade tidigt (typ åtta) men försökte att somna om. Vid halv nio, nio där någonstans så gick jag upp ändå och åt frukost. Johan skulle iväg på fotboll och han åkte ganska nästan direkt efter det att jag ätit frukost. Mamma gick ut för att plantera blommor och jag gjorde iordning mig. När jag kom ut så satte jag mig i solen i hammocken för att sola och läsa lite. Men då frågade mamma mig om jag kunde klippa gräset så jag övergav mitt solställe och gick för att byta shorts (när man klipper gräs är det bra att ha på sig lite kläder för annars får man lätt en konstig bränna...). 

Jag började klippa och var klar kanske en timma senare. Då var jag genomsvettig och det kliade lite på kroppen. Jag gick in och skulle torka av lite av svetten på ryggen men när jag dragit papper över ryggen så var det fullt av gröna småflugor äckligt!! Det visade sig att hela jag var full av såna små djur...Så jag hoppade mycket snabbt in i duschen för att få bort alla äckliga djur.

När jag kom ut ur duschen så satt jag först inne en stund och läste men den så satte jag mig ute igen. Det är så himla skönt att sitta och läsa i solen men det blev lite varmt ett tag så jag satte mig i hammocken för att få lite skugga. Då kom det massvis av mygg! Mitt på dagen så fort jag gick ur solen! Då kunde jag ju inte sitta där så jag satte mig i solen igen tills dess att jag inte orkade längre. Då gick jag in.

Sedan gjorde jag inte mycket mer. Jag gick till affären och handlade lite åt min mormor...På kvällen åt jag mat och nu sitter vi (tekniskt sett bara Johan för att han är den enda som kollar) och kollar på film.

Nu ska jag softa och kanske blir det nån bild nu...Jag ska se om jag hittar nåt kul :)

Jag hittade lite tiger-tärnor från i vintras :)

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0