Flickan från ovan

Hej!

I lördags så var jag hos Fanny. Vi grillade och gjorde lite av varje innan vi såg på bröllopet...Inte så jättekul när dom filmade båtfärden efter kyrkan i ca. 20 min....Men det var fint annars...lite tråkigt att kolla på. Jag hade aldrig hört Daniels röst innan och jag kom fram till att om det hade funnits en tecknad sköldpadda som hette sheldon eller något sånt liknande så skulle Daniel ha rösten. Dvs. Daniels röst låter som en tecknad sköldpadda:). Det är inget dåligt! Det är bara nåt jag kom på...Om kungahuset blir arga så bara jag poängterar att det är en BRA sak....

Efter bröllopet kollade vi på Flickan från ovan. Jag har velat se den ett tag så det var kul :) eller filmen var jättesorglig...När jag kom hem så sa jag till mamma att vi hade sett den filmen och då visade det sig att hon hade boken. Så igår och idag har jag läst ganska mycket och jag blev faktiskt klar med boken idag...För ett bra tag sen...

Igår bakade jag kolakakor! Receptet finns inte i våran upplaga av sju sorters kakor...märkligt...Senare kom mammas pärklag förbi, som hade spelat tävling och sedan åt dom hos oss...Vi grillade och jag gjorde potatis och sallad. Det var jättemysigt och gott....Sedan var det pärkträning för min del.

Idag har jag varit hos Fanny igen vi låg på hennes gräsmatta och bläddrade i tidningar...Det var väl allt vi gjorde haha sen kom jag hem och har precis ätit mat :D


Klistrar in en bild ifrån min kära vän Moas blogg. Jag kollade upp hur gammal han var...tyvärr 31 lite för gammalt för mig för det betyder att jag måste gifta mig med en 33 åring eftersom att jag inte får gifta mig förräns om två år...Men den regeln kan kanske kungan ändra på haha... Nej..Carl Philip är nog inte min mr.X

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Carl Philip är min hemliga lover, han brukar snyga in på mitt rumm en gång i veckan. Jag har faktist varit hemma vid han två gånger, men ingen visste om det förutom jag och min katt. För om någon visste det skulle de läcka ut till pressen och då skulle jag och snyggingen inte få vara i fred. Men nu har jag uttrat mej i din blogg (en av sveriges största) så nu kommer vi inte att få vara ifred längre.. tusan. Det blir först på smekmånaden

2010-06-22 @ 08:57:20
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0