Blää

Hej!

När jag nyss öppnade upp internet-fönstret eller vad det kallas så var det första jag såg en hund (typ pudel) som var färgad som spiderman....och bildtexten var: " Den nys husdjurstrenden. Visst ska väl din hund också se ut som spiderman"....Jag är lite trött på sådant...Jag tänkte lite på det idag när vi köpte jordgubbar. Dom var jättestora som pingisbollar ungefär (inte alla men många). Varför kan inget få vara som det egentligen ska vara? Vi manipulerar allting eller ger konstgjort gödningsmedel. Allt för att man ska sälja mer och tjäna mer pengar. Men egentligen vet vi inte vad följderna blir! Hur dumma kan människorna vara egentligen? Tänk om vi utrotar något jätteviktigt? Personligen så skulle jag kunna betala mer för neutral mat dvs. typ krav produkter problemet är bara att jag kommer kanske snart att bli en fattig student och då har man inte råd med sådant...synd...Kanske var det bättre förr;)

Kram!

p.s. har inga bilder från cocktail än återkommer senare. (Lite reklam) The Bilts spelar den 3 juli på biblioteket i Hemse dvs på Hemsedagen kom gärna och kolla! ;) d.s.

p.s.2. om ni kommer så ta med er så många skivproducenter ni kan hitta haha d.s.2. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0