Varmt!

Hej!

Nu är det så varmt och har varit det så länge att jag är förvånad att jag inte smält ihop till en liten torr fläck. - mamma undrade om jag inte menade blöt fläck men om det är så varmt så förångas den haha så då är det en torr fläck ;)-

Igår var jag på stranden och sedan på kvällen så var jag på grillfest hos mimmie från min gamla klass. Vi gick och badade på kvällen och det var jättemysigt alltihop!

Idag har jag spelat golf. Jag sänkte mig. Konstigt haha. Jag har ju inte tränat så mycket -nästan inte alls- så jag blev väldigt förvånad. Nu har jag 33,9 :) förut hade jag 34,9

Imorron ska jag packa för på lördag morgon bär det av mot Åhus med Moa och Fanny. Just nu kollar jag på någon skum sak med mamma. Vi vet inte om det är en riktig historia eller en väldigt konstig csi liknande serie. Men det är nog på en verklig händelse. Sjuka människor det finns här i världen...

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0