Hemma!

Nu är jag hemma. Vi klarade tågresan hem också och det var mycket lättare när vi visste hur det såg ut:). Vi var lagom trötta på båten....Nu är jag hemma. Johan och hans kompis Marcus spelar Gta San andreas (playstationspel). Jag har sett på film (the proposal) och tänkte baka chokladbollar eller kladdkaka...men jag orkade inte. Ikväll ska vi äta tacos :D. Jag har sett på vänner hela veckan när man har ätit eller bara varit trött...Moa tyckte inte att det var så kul i början men mot slutet av veckan så kunde man komma på henne med att sitta och skratta :D. Nu vet jag inte vad jag ska göra...Jag ska nog försöka tvinga Johan och Marcus att baka något gott :). Sen blir det nog att läsa en bok. Då blir man klok(are) haha...men inte om man läst den förut kanske:/ Jaja sak samma bilder från Åhus kommer när jag fått dom fråm Moa :D

Förut satt jag och kollade på gamla bilder. Hittade fina bilder från en filmkväll vi hade hos Elsa...men bilduppläggnings-saken ville som vanligt inte funka :/ Det får bli en annan dag.... 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0