Trött och fattig

Hej!

Då kom man hem ifrån stan. Trött, fattig och hungrig. Men nu är nästan alla julklapparna köpta och jag hittade ett par skor också! (bild kommer nog senare). Skorna var inte riktigt som jag tänkt mig men det var i alla fall i skinn så det var ju bra. Dom kostade också lite mer än vad jag räknat med...Men så får det vara. Ska ju inte köpa så mycket mer i år ;). Och skorna kommer hålla ett tag. Jag var dock tvungen att köpa impregneringssprey också....men så ska det väl vara antar jag.

Nu väntar jag på att min mat ska bli klar i micron. Ellen är inte hemma idag heller. Vi har typ inte setts på hela helgen haha. Eller jo lite i går morse. Nu ska jag äntligen välja bild till skolkatalogen. Läskigt! Och beställa en skolkatalog också.

Nu ska jag titta till min mat. Imorgon är det körkonsert så jag går i skolan från 12.15-15.00 sen har jag såklart miin pianolektion från tio till typ halv elva också. Så tekniskt sett går jag i skolan från 10.55-15.00 sen kör från 15.30-lite innan 21.00. Lång dag även om man får lite sovmorgon. Men på tisdag är jag ledig och ska umgås med johan och mamma. Undrar vad vi ska hitta på.

Puss och kram! <3

p.s. Det var lite mysigt med att lägga in en jultext/dikt. Jag tror att jag ska börja göra det lite då och då. Då blir det liksom en julkalender av fina verser :) d.s.

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vilken fin adventsvers. Kram

2010-12-05 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0